Ouderraad

Onze school kan beroep doen op geëngageerde ouders. Deze bundelen samen met ons de krachten in de ouderraad. De ouderraad ondersteunt onze school op talrijke manieren. Zo organiseren ze jaarlijks leuke activiteiten op de school en kunnen we op hun helpende handen rekenen bij het organiseren van het schoolfeest, uitstappen, restaurantdag, … Wil ook graag de handen in elkaar slaan met onze school?

Een goede samenwerking tussen ouders en school is noodzakelijk om op school de mogelijke leer- en leefomgeving te creëren voor onze kinderen. Ouders en school denken en organiseren samen activiteiten en denken mee na over de schoolwerking. Verder zorgt de ouderraad voor de ondersteuning bij tal van activteiten zoals de Sint, Pasen, meerdaagse, de receptie van de 6de jaars,…

Ieder jaar organiseren ze dan ook restaurantdagen waar de opbrengsten hiervan worden gebruikt voor deze ondersteuning en of voor onder andere de uitbouw van de speelplaats.

Via regelmatige vergaderingen komen wij tot een goede doorstroming van informatie om de goede samenwerking tussen ouders en de verschillende geledingen te behouden.